I don’t wanna leave Paradise

Det regnade verkligen hela dagen igår, konstant, så kvällsdopp i solnedgången uteblev. Något så fantastiskt är faktiskt en vana här i Paradiset.

Nu är väskorna packade. Vi åkte hit i två bilar och jag har ingen aning om hur vi ska lyckas komma hem i en bil 😛 Jag har laddat ner alla sommarpratare till Mammas USB sticka så nu kommer vi kunna lyssna hela vägen hem 🙂

Jag älskar Paradiset, jag älskar allt här. Och när jag åker vet jag att jag har något roligt framför mig – att komma hit igen ♥

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Paradiset. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I don’t wanna leave Paradise

  1. Quila o Ronja skriver:

    Vilket härligt paradis du har!!!

Kommentera

