Är det tisdag? Redan?!

Idag lämnades hundarna hemma och vi åkte in till den stooora staden (verkligen inte!) 🙂 Dels för att skänka bort lite kläder och även handla.

Jag har länge varit skeptiskt till Dentastix men bestämde mig att pröva efter att hört så mycket gott om dem. Ett paket med 28 st för 10+ hund står nu mera på hyllan. Jag letade fram Morfars tandstensskrapa och har nu skrapat i Mollys mun så att den ena sidan är ren och fin. Andra sidan ska vi ta imorgon. Hon fick en Dentastix när jag var klar och den försvann snabbt. I och med att jag rengör hennes mun helt innan vi börjar med Dentastix kan jag se om Dentastix förebygger tandsten i den mån jag önskar.

Det har också tillverkats skylthållare för Rallylydnadsskyltarna 🙂 De får ni se imorgon när de invigts 😉

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Hälsa, Inköp, Mat, Rallylydnad. Bokmärk permalänken.

Kommentera

