What a day

När jag och Molly tog morgonkissen imorse märkte jag hur otroligt varmt det var så vi tog dagens Powerwalk direkt på morgonen i stället. Appen på telefonen har börjat prata till min stora lycka, även om folk stirrar lite väl mycket på en när den rabblar upp hur långt man gått och hur länge osv 😉 Enligt denna app brände jag hela 855 kalorier på powerwalken och kände mig ganska nöjd efteråt 🙂

Efter några timmar hemma är lekstuga vit med röda knutar och matchar numera huset. Och mitt upp i alltihopa har också Lillkusinen fyllt 2 år 😀

Igår blev jag också GUDMOR till minstingen, Charlie ♥

 

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till What a day

  1. P.S Hundar skriver:

    vilken app använder du? 🙂

  2. Matti skriver:

    Inte illa:D

Kommentera

