Agility

Det var som om jag kom på något jag glömt när jag så ett videoklipp från en agilitytävling på en hundblogg. Juste, agility. Egentligen har jag nog läst en massa inlägg som vanligt där agility har omnämnts men jag har bara inte tänkt vi. Vi brukade ju också träna agility, Vi var ju på väg tillbaka.

Vi tränade ju varje dag för att försöka komma tillbaka. Varför gör vi inte det nu?

Imorgon står ett försök till agilitypass på schemat för oss. 

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Agility, Träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Agility

  1. Cruellas sida skriver:

    Ser fram emot att följa er på träningen! Visa gärna bilder!

Kommentera

