Födelsedagsfiranden

Här har det varit total bloggtorka för nån dag och i stället för att häcka framför datorn har jag firat min kära Mor som fyllde 46 år igår! Vi uppvaktade henne med paket, tårta och avslutade kvällen med att inviga hennes födelsedagspresent – chokladfontänen 🙂 En toppendag helt enkelt!

Men det är inte bara min underbara Mor som fyllt år utan i förrgår fyllde även Morfar 73 år! Min alldeles unika, underbara, superduperduktiga älskade Morfar. Det finns inga ord för honom, han bara är Perfekt. Bäst ♥ Jag vet att du läser det här så ta åt dig lite extra!

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Ej vardag, Kärlek. Bokmärk permalänken.

Kommentera

