Stekhett

Tack alla ni som stöttar oss i tävlingsnervositeten! Det är just vad jag behöver höra 🙂

Idag har solen verkligen varit närvarande, helt galen värme! I och med värmen har inga speciella hundaktiviteter stått på schemat, det är inte mycket man orkar med. Att vi här hos Mormor & Morfar har sjötomt gör ju att baden avlöser varandra. Påminner mig om att jag verkligen måste visa er vilket paradis detta är. Molly går gärna i men simmar inte på eget initiativ så för att svalka henne brukar jag bära ut henne en bit, då simmar hon gärna en liten bit innan hon stiger upp. Numera får hon sällskap i badet av Figge som trivs bra i vattnet.

Jag antagligen hittat tävlingen som kommer att blir min & Mollys debut i Rallylydnad, men än känns det långt borta. Och så har jag dessutom fotat ytterligare och tänker satt det knakar där uppe i hjärnkontoret, kanske kan det bli något bra av det hela.. 🙂

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i På resande tass, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Stekhett

  1. linda & azi skriver:

    hihi jaa, en av de inspiration jag fick va av dej ang selen. vilket storlek har du? tyra har stl 6.

    okej jag förstår, men lopet börjar 10.00 så du har hela dagen på dig sen? 🙂

Kommentera

