Figge har kommit hem

Idag hämtade alltså Mormor & Morfar hem deras lilla Figge. De stannade här på hemvägen så att han fick kissa lite och även bekanta sig med Molly, som han kommer att umgås en hel del med framöver. Han var otroligt lugn och medgörlig. Molly skötte sig utmärkt och brydde sig inte mycket om den lille.

Jag är så lycklig just nu, jag ser lyckan i Mormor & Morfar och den smittar verkligen av sig. Jag älskar er ♥

Psst.. Vi har haft väldigt många här inne idag (trots att jag inte uppdaterat speciellt..) men inga kommentarer, gör oss lite glada och skriv en rad 🙂

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Ej vardag, Figge. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Figge har kommit hem

  1. Johanna Normark skriver:

    Tack! Din hund är verkligen det sötaste jag sett! Nästan sötare än min (men säg det inte till henne..)

Kommentera

