Dag 20 – Ditt mål för 2011

Tidigare var jag beredd att satsa på Agilityn, men den har fått vila ganska mycket nu och kommer oavsett om vi tränar lite att få förbli en hobby under 2011. Jag har högre mål för Rallylydnaden där jag planerar att tävla innan 2012. Inom Freestylen har jag inga mål, det känns mer som en hobby men fixar vi ihop ett bra program vet jag inte hur länge jag kan hålla mig borta från tävlingsplanen..

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i 11 Dagar, Listor. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dag 20 – Ditt mål för 2011

  1. becca & olga skriver:

    Okey jag tror att jag vet vad du menar. Jag gick in på ”intällningar” i sidomenyn och på första sidan som kommer upp (alltså ”allmänt”) finns så man kan ladda upp en bild, det står ”blog picture/icon”. Där har jag laddat upp en bild och jag antar att det är därför samma bild syns i flikarna. Men hör av dig om det inte funka:) Det är på samma sida som man ändrar titel för webbplats och e-mail osv 😀

Kommentera

