Fann denna sötnos på nätet

Letar runt bland hundar till salu på nätet, dock inte till mig själv, men visst blev jag sugen när jag fann denna sötnos, blanding mellan Kleiner Münsterländer/Bordercollie. Väldigt vacker kombintation!

Bildkälla

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Kleiner münsterländer, Vill ha. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fann denna sötnos på nätet

  1. becca & olga skriver:

    Vilken snygging. cool färgteckning på frambenet 😀

    jo jag undra igen hur man gör sådana bildspel på wordpress som du gjorde??? 🙂

  2. becca & olga skriver:

    Jag förtod tror jag, men jag ser inget om ngt bilspel inne på mediabiblioteket.. har du kanske andra inställningar än mig. Jag skriver ju tex inte med koder som du….
    vill också passa på och tacka för all hjälp jag får av dig, du är helt underbar! Hur skulle jag klara mig i internetvärlden utan dig 😉 hihihi

  3. meandmyshitbull skriver:

    oj vad fin! verkar dessutom vara en sådan blandning som ”funkar”. många bcblandningar är galna, t.ex. bc/rottis eller bc/boxer :S

Kommentera

