Långhelgens foton

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det var en del som röstade för bildspel i omröstningen och jag måste säga att det är extremt smidigt för mig när det är många bilder.. 😉

 

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Foton, Till sjöss. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Långhelgens foton

  1. becca & olga skriver:

    Måsteman :(Varhittade du den infon??? Var det dyrt??
    håller på lite med en wordpress och tror jag hittat ett färdigt tema jag vill köra på, men då finns inte ”senaste inläggen” eller ”kategorier” i sidomenyn som duu har eller som jag harpå blogg.se. Vet du ngt om det kanske 🙂

    Gillar när du har bildspel 😉 Det tar så lite plats men det finns lika många bilder att titta på 😀 Tycker du ska ha mkt bildspel. i röstningen som du hade, vilket sätt tyckte läsarna att det var bäst att du visade bilderna 😉 Bara nyfiken, undrar om det var fler som röstade på bildspel 😀

  2. pshundar skriver:

    SNYGGT! 🙂

Kommentera

