Dag 13 – en Ras du inte vill ha

Som vissa av er kanske känner till är jag lite skeptisk till rasen Shetland Sheepdog. Jag har aldrig träffat någon jag fallit för, tycker rent av att många (självklart inte alla) verkar lite opersonliga.. Nä, jag lär nog aldrig skaffa en Sheltie, annars tycker jag om de flesta raserna 🙂

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i 11 Dagar, Listor. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dag 13 – en Ras du inte vill ha

  1. emma & elsa skriver:

    Ebba då! Sheltisar som är så söta o goa 😉

  2. becca & olga skriver:

    Jo jag funderar på att byta från blogg.se till ngt annat och du som haft både blogg.se och wordpress, vad är det för skillnad på dem. Vilka funktioner skiljer dem åt. går det ladda upp filmer på wordpress utan att behöva gå genom youtube först?? Fördelar nackdelar.. Bli jätte glad för svar 😀

  3. meandmyshitbull skriver:

    jag har också lite fördommar mot sheltie, gillar dem inte alls. jag ser bara en hög med päls som skäller och skäller och skäller och skäller och sen skäller lite till. Men jag har säkert bara träffat skräckexemplar, haha 😉

Kommentera

