Minnen

Jag råkade av en slump hitta en bunt gamla foton och kunde inte låta bli att titta igenom dem. De får mig att tänka tillbaka. På den tid då Molly inte fanns i mitt liv. På den tiden då jag var liten. För jag måste säga att jag jämförelsevis känner mig extremt stor just nu, tänka sig att jag börjar nian nästa år. Jag skulle på många sätt vilja få tiden att stanna. Eller ta några steg tillbaka. 

 

Just nu känns livet bra underbart. Jag har allt jag behöver och lite till. Ni vet vilka ni är ♥

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Tankar & Åsikter, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

