Awesome

Gårdagen var Awesome, något svår att toppa! Årets första dopp och underbart sällskap. Vår söndag har inneburit plugg, kusinmys och lite freestyle träning till musik. Jag känner mig jättetaggad på freestyle nu också. Träningsspärren som Molly haft ett tag är verkligen som bortblåst och hon kör på som aldrig förr. Jag ska justera lite i mitt program innan jag bygger vidare på det. Kan nog bli riktigt bra 🙂

Känns skönt också att det är Rallyträning på onsdag, det kan behövas 😉

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Freestyle, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

