Sommarens hundläger inställt!

Jag och Molly åkte på ett läger förra sommaren som SHU anordnade. Det var verkligen jätteroligt och vi lärde känna Madde & Astrid, Emma & Elsa.

Jag hade planerat att åka på detta även iår men läste nyss att det är inställt.. Känns verkligen jättetrist! Så nu kikar jag runt på andra alternativ.

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sommarens hundläger inställt!

  1. Ja vi läste också nyss det åh vad synd hade ju varit så kul att få träffas igen! 😦 🙂

  2. elvira skriver:

    jag vill också åka på hundläger, men hittar inget alls =( du får skriva på bloggen om dnu hittar något så fär jag också kolla =P

Kommentera

