Dag 1 – Presentera mig själv

Jag är en tjej på snart femton år som inte kan tänka mig ett liv utan hund. Mitt hundintresse har funnits sedan barnsben och är något jag verkligen brinner för. Jag är ambitiös, målmedveten och tävlingsinriktad men samtidigt helgalen. Utöver hundintresset älskar jag att skriva, tycker om kläder och älskar att ha hela familjen samlad.

Jag drömmer om att bli veterinär och ha min egna gård utanför storstaden.

Om Ebba & Molly

Människa och hund, hand i tass.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

